18 Aylık Bebeğim Elhamdulillah bugüne dek emzirdim 14 haftalıkda hamileyim 20. aya dek emziririm diye düşünüyordum yavaş yavaş konuşmaya hazırlamaya başlamıştım ama bebeğim zaten çok yemeyen bir bebek memeye düşkün son zamanlarda yemesi azaldı iyice meme düşkünü oldu yine uzun zamandır konuşuyordum filan ama baktım olmayacak gidip sabır taşı aldım bugün niyet edip sürdüm bi yandan da yine onu rahatlatmak icin konuştum konuştum almadı ağzına tabi sonra iki defa daha istedi yine almadı ağzını tuttu uuuuu uuuuu diye içim parçalandı yoğurt yerken bi anda ağlamaya başladı zor sakinleştirdim aldım içeri götürdüm dikkatini dağıttım yatırdım kaldırdım derken uykuya daldı hep memede uyur genelde bazen de ayakta meme meme diye ağlaya ağlaya uyudu kucağımda memeyi itti ama hiç böyle olsun istemezdim böyle bitsin istemezdim kendimi çok kötü hissediyorum inşaAllah onda kötü travmaya sebeb olmaz bu durum hep 2 yasına dek en azından o bırakana dek emzirmek istemiştim ama olmadı size de anlatmak istedim ağlayacak haldeyim hiç iyi değilim 🥺😔😔