2 aylık bebeğim var kızlar o kadar çok ellerini parmaklarını emiyor ki ne yapacağız böyle 🤷🏻♀️ Bu normal sanırım ama yinede endişe ediyor insan. Bazen şapır şupur sesler geliyor 😂 Sizde durumlar nasıl? Geçici bir durum mu yoksa hep mi böyle oluyor bu aydan sonra