Dilaraya Canım bu hırıltı benim bebeğim doğar doğmaz vardi. Bekledim bir süre sonrasinda genizdendir dedim aspritörle temizledim. Bir süre bekledim dr a götürdüm. Uzman doktor buna güvercin hiriltisi diyoruz normal karşılıyorız,emerken yada beslenirken genzine süt kaçiyor buda hirilti olmasina sebebiyet veriyor demişti. Şimdi 8 bucuk aylık kendiliğinden geçti. Endişelenecek bir durum değil,küçükken fazla sesli yoğun oluyor hirilti ama geçecek🍀