Benim de oğlum 4. Ay itibari ile sürekli oturmak istedi sinirlendi ağladı doktora sorduğumda erken sadece kısa kısa kucağında oturt demişti . Kucağımda oturtuyorum 5. Aya girelim destekli oturtmaya başlayacam yavaştan . Günde 2-3 dk yürütece koyuyorum çok seviyor o şekilde oyalıyorum oturmak istediğinde