22nci ayina girdi hala sürekli istiyor ki yanimda birileri olsun asla ama asla tek oynamıyor ne halim ne enerjim kaldi 😔 tabiki ilgileniyorum oynuyorum surekli dışarı çıkarıyorum ama asla yetemiyorum surekli “ anne gak gak (kalk:)) ) annee gel gel” surekli ama böyle bazen 2 dk oynuyor göz göze geldigimiz an bitti yani beni gördüğü an asla pesimden ayrılmıyor istiyorum ki bazen döne döne kendi kendine oynasin bi önerisi olan var mi bu konuda 🙁