Arkadaşlar 10 günlük olduk hem emziriyorum hem sagiyorum sutumu fakat ikisinden anca 20-30cc çıkıyor çok az değil mi yaaa, gün içinde de iki defa 30 cc toplamda 60 cc mama veriyorum rahatlıyor. Pazartesi Dr kontrolumuz var sizce sutumun yetip yetmediği anlaşılır mi aç kalıyor doymuyor mu diye tedirginim. Suan küçük olduğu için doyuyor olabilir fakat ileri ki haftalarda büyüdükçe emme ihtiyacı artacak, 20-30cc ile bebek nasıl doysun ki yanlış mi düşünüyorum acaba fikirleriniz nelerdir sevgili anneler?