Shggkkk iştahsız bebek annelerinden biri de brnim😞 bununla ilgili postta açtım daha önce maalesef aynı hala. Benim oğlum pütürlü yemiyor sadece kaşık mama yiyor biraz devam sütünü de içmek istemiyor artık. Zorla günde en fazla 3 kez içiyor oda 120 cc yi geçmiyor hatta daha az. 10 aylık olacak neredeyse 9 kilo. Kilosu iyi diyenler olacak şimdi ama oğlum 6 aylıkken 9 kiloydu yani o zamandan beri kilo almadı. Bazı annelerde burda bebekleri yediği halde kilo almıyor diye post açıyor. Keşke benim bebeğim yese kilo almasada olur. Aç kalıyor diye ağlayacak duruma geliyorum bazen😢