Perihann Oğlum geceleri cok sık uyanıyor 1 saatte bir 2 saatte bir ve surekli agzi emmek ister gibi acıyor gündüzleride 40 günlük acaba doymuyor mu ?😔 herkes ac bu cocuk diye diye sonunda evham yaptırdılar bana . Birde bio gaia gaz damlasi aldik bugun gazi cok var günde sadece 1 kez mi verebiliyoruz bir sabah bir aksam verilemiyor mu ?
mer_mer Perihann biogaia bagırsak düzenleyici tek basına gaza yaramıyor diyorlar günde 1 kere 5 damla doktor aksini söylemedikçe ama yanına ekstra gaz damlasıda alabilirsiniz biz biogaia ve zinco kullanıyoruz her gün aynı saatte vermeniz gerekiyor
Mom299 Perihann canım dün akşam brnde doktora gitim benim bebegimde 1 aylık gazımız bizimde var sürekli emmek isyor ve dün akşam doktor bana 2 saat bir 3 saatte bir emzir dedi refleksen yapar bebekler dedi şimdi sen onu ac sanma dedi çişli bezi varsa korkma.desi günde 5 çisli bez sayısı istiyolar doktorlar aglamıyosa da doyardır merak etme sen
Erenmm Perihann valla benim oğlumda öyleydi herkes doymuyor dedi baya sinirleniyodum ama haklılarmış meğer oğlum doymuyormuş kilosu az gelince mamaya başladık
Perihann Mom299 evet bezi 6 yi geciyo ama gazdam aglaginca meme istiyor surekli bugun gaz damlasi aldi esim ondan 1 saat sonra mayıştı insallah aksamda rahat eder
mer_mer Perihann olur aynen onuda öneriyorlar kullanımı dışına cıkmayın ama ben sabah 5 damla zinco öğlen 5 damla biogaia akşam 5 damla zinco şeklinde düzen oluşturdum saatlerinin düzenli olmasını söylüyorlar hep iyi etki etmesi icin
Perihann Erenmm benim oğlum 1 yada 1 kilo almış doktor kilo alimi gayet iyi dedi ek bir sey onermedi emzir dedi sadece ama su cevre baskisi her agkadiginda ac demeleri sinir ediyor beni . Kac gecedirde cok sık uyanmaya başladı kafama takildi benimde
Hunilianne Perihann hepimiz yaşadık yaşıyoruz malesef. Nolur dinlemeyin kimseyi emzirin. Kilo alımı devam ediyorsa çiş yapıyorsa doyuyordur. Gazdan her bebek ağlar en az 3 ay. Emme aranma bir reflekstir bebeğinizin beynini çalıştırdığını gösterir aç olduğunu degil. Hep memede uyumak istemesi de tek bildiği şeyin sizin kalp atışınız olması. 9 ay o sesle büyüdü sindi hic bilmediği bir yere alışmaya çalışıyor o yüzden sarın sarmalayın bebeğinizi
Perihann Hunilianne kayamam alt katimda neymis aglamasina dayanamıyormuş yalanci amzigini ver gunduzleri benim yanimda dursun diyo ne alaka yani ben annesiyim ben susuturamadiktan sonra baskasi susturamaz ki onlarin baskisi beni delirtiyo😏 bende hayir dedim gazdan her bebek ağlar kac tane doğurmuşsun ogrenemedin mi dedim cok bakmak istiyosan sen buraya gel benim oğlum benim yanimda kalicak dedim sustu
Erenmm Perihann kilosu iyiyse ozaman arkadaşların dediği gibi benimki hiç kilo almamıştı sadece 150 gr almıştı sadece ve sürekli uyanıyordu hiç uyumuyordu göğsümde uyuyodu koyunca ağlıyodu göğsümü arıyodu böyle ağzını açıp ucunu arıyodu omzumuza alınca omzumuzu emiyodu doktora götürdüm doktor parmağını azına tuttu hemen emmeye başladı doktor dedi aç doymamış sütün yarayışlı değil demekki dedi mama başlayalım dedi gerçekten lohusalık döneminde kim ne derse sinir oluyosun ama keşke dinleseydim onları
Hunilianne Perihann aslansın. Sakin bırakma. Emziğe alıştır kendin rahat edersin🔆 Ama istemiyorsa da sen onun emziği ol en çok 3 ay sürer sonra ilgileri diş dünyaya açılıyor oyuncaklar falan oyalanıyor eskisi kadar emmeye düşkün olmuyorlar gaz süreci coook normal hatırlamak bile istemiyorum o günleri
Ebru52 Perihann 40na kadar 3tane ,1lira büyüklüğünde kaka 40ndan sonra ,24, saatte 1margarin ağırlığında cisli beş varsa doyuyordur ayriyeten su etraftakileri anlamış değilim sanki çocuk sadece aç olunca ağlıyor 😡
Perihann Ebru52 her ağladığında ac bu cocuk deyip deli ettiler beni artik cevap bile vermeye layik görmüyorum 40 günde bezdirdiler beni.
Perihann Ebru52 ben anliyorum nornalde geliyor ama kaynanam alt katimda oturyor israrla gündüz cocugu bana birak diyo ne alaka ya daha 1 ay 10 gun olmus benim gözümün önünde olacak dedim! Sevmek bakmak istiyosan sen yukaro cik ben balamicak olsam dogurmazdim heralde her ağladığında delirtiyor beni yok doymuyor mu sutun mu az
Perihann Hunilianne asla birakmam amaci ne anlamadim oglum bana alisicak ona degil ben rahaf edicem diye oğlumu anne kucagindan kokusundan mahrum asla birakmam. Bende normal dır gaz sancisi diyorum sanki biz susturamıyoruz surekli müdahale etmeye , oğlumu kendi yetistirneye calisiyor sanki o doğurmuş annesi o !
Perihann Hunilianne ben emzik verince aliyor zaten alistirmaya basladim o kendisi evinde olsun istiyor halbuki bende ust katındayim cok istiyorsan gek benim evimde bak oğlumu gözümün onunden ayıramam dedim