Busraaa466_ Bebeğim emerken bugün huzursuz oluyor. Ve emdikten Sonra 3 oldu kusuyor 1 kere de baya fışkırtti sebebi nedir sizce bilginiz var mı korkmalıyım doktora gideyim mi .
kartalice2020 Busraaa466_ doktora gitmeden de telefonda arayıp öğrenebilirsiniz..gidip sadece derdinizi anlatacaksınız Gerek yok ortalık zaten çok fena