Adadamla sezeryanla mi doğum yaptınız .
Dün burda okudum bende sezeryanla doğum yapıldığında bebeğin içi tam temizlenemiyormus doktorda iyi aspire edemezse bir kaç ay bu şekilde olabilirmiş çünkü aynı şey bizdede oluyor bende sezeryanla doğum yaptım bir arkadaşımda aynı şekilde sezeryanla doğum yaptı onlarında 3 aya kadar devam etmiş sonra kendiliğinden bebekte büyüdükçe geçiyormuş