Kızıma 1 yaşından beri veriyorum. Şu an 2,5 yaşında çok severek içer. Hatta maden suyu diye ister. Gazlı içecek içmesindense, buna alışması şimdiden iyi bence. Meyve suyu hazır içmez ama buna bayılır. Yarım Şişe veriyorum bi zararını görmedim aksine faydalı. Yarım şişe, yarısını suyla sulandırıyorum