ilknurcelik Bebeğim 7 aylık bu bizim 4. Beşik denememiz diğerlerinin hiç birinde uyutmayı başaramadık. Ya kucakta hoplatarak yada çarşafta uyuttuk bu zamana kadar. Şimdi 6 haftalık hamileyim bu yüzden kucakta hoplatmam mümkün değil son şans bu beşiği aldık. Aynı çarşafta sallıyormuş gibi benim kollarım dinlendi 2 gündür çok şükür bebeğimde rahat rahat uykuya geçiyor 118 TL ye N11 den aldım. Bizim gibi olan bebek anneleri babaları mutlaka tavsiye ederiz. İkinci bebek de bunda büyüyecek sanırım ❤️