Durumerve Kızlar bişey sormak istiyorum bebeğim 17 günlük en son dün sabah Kakasını yapmıştı 1 gün boyunca hiç yapmadı sizce bu normal mi doktora sormalı mıyım lütfen yardımcı olur musunuz 🙄
CemileF Durumerve normal canım arada yapıyorlar öyle. kakasız bezi nerdeyse yokken birgün 24 saat yapmamıştı bende panik olmuştum. Sonra alıştım ara ara yine aynısı oluyor.
89Kbr Normaallll.. anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal sayılır;bebekte huzursuzluk vs yoksa sıkıntı yapma 😉
Durumerve CemileF bende panik oldum bir de tek başıma bakıyorum ne normal ne değil bilemiyor insan. teşekkürler