Kızlar oğlum bugün tam 4 aylık oldu 7100 kilo 64 cm boyu bugüne kadar anne sütü verdim zaten mamayı yemiyo sadece ilk bir ay günde bir kez takviye yapmıştım anne sutu sarılığı vardi çok şükür sarılık geçti sürekli emzirdim kendisi de ne zaman versem reddetmezdi iki üç haftadır meme reddiyle boğuşuyoruz meme reddi mı onuda bilmiyorum eskiden misal saat başı versem alırdı şimdi kesinlikle 3-4 saat dolmadan almiyo ağzına onda da 5 dakika emip birakiyo gündüz uykusu hiç yok desem yeridir uyuturum 10 dakika sonra uyanır gece 1,5-2 saatte bir uyanır emer geri uyur gece olunca bu aralar sürekli agliyo gün içinde mız mız acaba sütüm yetmiyor olabilir mi emzirdikten sonra sağım yaptım 60 ml çıktı nerdeyse bezleri de iyi gibi ama bilmiyorum niye böyle sık uyanıyor bir arkadasa sordum sabaha kadar tek bir kez uyaniyormus onun bebegi sütün yetmiyo olabilir dedi 4 farklı mama aldım hepsini denedim ama içmedi kendi sütümü vermeye çalışıyorum sagarak onuda icmiyo sadece emiyo ama gündüz sık emmiyo gece sık emiyo.