Mirayinannesi20 ya sinir oluyorum geçen gün gittim kaçtane aşı olduğunu söylemedi burda post açıp öğrendim 4 aylık aşısının ikitane olduğunu dedim ilk doğduğundan bu güne kadar olan kilo boy kafa çapını yazarmısınız dedim öbür geldiğinde yazıyım dedi tamam dedim yazdıracam iki aylık aşısına gidecektim eşim bende geliyim dedi yok bitane aşı ne olacak dedim eşim izin almış geldi iyikide gelmiş meğer 3 taneymiş aşı oraya gittiğimde öğrendim şok oldum bende bitane diye kendimi hazırlamıştım baktım olmuyor değiştirmeyi düşünüyorum