Tshin1 Arkadaşlar farmasanal diye bir site var mamalar normale göre daha uygun daha önce sipariş veren oldu mu ?
[silindi] Tshin1 bebelac gold kullanıyorum akakce diye bi uygulama var ordan sipariş veriyorum o uygulama tüm siteleri karşılaştırıp önünüze çıkarıyo mesela bu ay 82 liraya aldım markette 110 lira iki kutu aldım 60 lira kâr 😂
Minakkukulim Tshin1 evet ben sipariş verdim hipp sorunsuz geldi başla yerlerde 64 olan hipp ben farmasanaldan 54 aldım