Merhaba arkadaşlar,
Dün 4. Ay aşılarımızı olduk hemşiremiz Demir damlasını verdi günde 5 damla emzirdikten 1 saat sonra ver sonra 2 saat emzirme dedi. Buraya kadar herşey güzel fakat kabul ettirmezi zor ağzından foş dışarı atıyor sizler damlayı nasıl veriyorsunuz üstü başı batmadan