2 aylıkken inek sütü negatif yumurta saeı 0,63 beyazı 0,98 çıktı. Doktor neocate başladı. Bebeğimin tek sıkıntısı yüzündeki egzaması. Kakası normaldi. Aptamil içiyodu. Onda da egzaması bi sönüp geri geliyodu. Bazen yok oluyodu. Büyük bi sorun değildi. Ama şimdi neocate kullanalı hiç sönmüyor yüzü tertemiz olmuyo hiç. Hep kızarık. Napsam ki ben