Tatlim saçmalamayın ya of, 😂 inanmamak değil benim olayım. Benim kızımda 3 aylıkken diyordu. Eşim görümcem naısl olabilir falan diyordu. Ama onların bilinçsiz çıkardığı bir ses o. Beni tanıdığı için ya da beni istediği için çıkardığı bir ses değil. Mesela nasıl ınga diye ağlıyorlar? Inga diye ağladıklaırnda aaaa ınga dedi 2 aylıkken oha falan diyor musunuz.