Kadervural Bebegim 4 bucuk aylik ve sanirim dis çıkartmaya basliyor eller ağızda huysuzluk beslenme düzensizliği uykusuzluk ne ararsanız var ben dis granuru tetagil onu kullanmak istiyorum kullanan var mi memnun kaldiniz mi
Deletedmom423 Kadervural bende kullanıyorum ama diş yeri belli olunca yani damağı beyazlayinca veriyorum
Serap11 Kadervural Biz 5 aylıktan beri kullanıyoruz şu an 6 aylık 2 dişi patladı. Çok ağladığında sürdüğümde susuyor hemen ağrısını alıyor gerçekten ve doğal bir ürün. Gece uykusundan önce de sürüyorum daha rahat uykuya geçiyor tavsiye ederim.
Sum87 Kadervural 7. Ayında filan baslamıstık ama içeriği temiz sorun olur mu bilmiyorum doktorunuza ya da eczaneye bir sorun isterseniz