19 aylık kızıma tuvalet alışkanlıgı kazandırmayı düşünüyorum
kakasını yaparken söylüyor oturarak yapıyor bezi istemiyor rahatsız oluyor artık
siz nasıl öğrettiniz bu aylarda ve neler almak gerek alıştırma kilodu yararlı mı ne kadar sürede ögreniyorlar
araştırma yaptım ama herşey teorik değil maalesef tecrübelerinizi paylaşır mısınız birde hala emiyor