mlkyusra25 kundak yapma yaparsan da sadece geceleri yap bebek enerjisini atsın gün içinde, Ayakta sallamaya gelince malesef bende alışmasın diyordum ama büyükler alıştırıyolar alıştı gitti, ama alıştı diye sadece ayakta sallamıyorum onu da benim keyfime bırakıyorum ya pusette sallıyorum ya beşiğinde ya da ayağımda zaten çok uykusu olursa kucakta da uyuyor sallayınca. Gece uykusu için ona loş bi ortam sağlıyorum ve gece lambası hariç başka bi ışık açmıyorum, sessizlik de sağlıyoruz, karnı acıkınca da ağlamadan önce hafif mıyırdanırken besliyorum yatırıyorum, altını çok dolu değilse ve kaka yapmamışsa gece bir gibi değiştikten sonra bide sabah 6-7 gibi değişiyorum ki bu arada uykusu dağılmasın. Başlarda gece yedikten sonra gazını çıkartıyordum altını değişiyordum sonra uyuması zaman alıyordu şimdi o 5-6 saatlik zamanda gazını da çıkarmıyorum yan yatırıyorum zaten böylece uykusu da dağılmıyor başlarda yine uyanıyordu uyuyamıyordu hemen de böyle yaptıkça alıştı düzene girdi elhamdülillah