Merve789 9 gün oldu doğum yapalı. Acaip bir batma ve ağrı hissediyorum ben de. Kontrolüm vardı 3 gün önce, Doktorum normal olduğunu söyledi. Furacin isimli krem verdi onu sürdükçe rahatlıyorum, ağrıyı da alıyor. Çok ayakta kalmamaya özen gösteriyorum çünkü uzun süre oturmayınca daha da fazlalaştığını farkettim