Anakuzusuu Kızlar bu kremlerden kullanan var mi çok duydum ama cesaret edemedim kullandıysanız markasıyla birlikte yazar mıısnız?
Frdvs-isMom Anakuzusuu evet youtube girip gogus diklestirme egzersizlerini yapiyoruz. No operasyon no krem 😄
Kuzey-41 Anakuzusuu yaa bende istiyorum resmen yerlerde geziyorlar ve bu cok moralimi bozuyor eşimde diyorki benm icin farketmez onun icin isteyen kim ben kendimi daha güçlü hissetmek icin istiyorum ameliyat uygun olsa hemen yaptirirdim🙄
Balbocegi Deletedmom_36 haha🤣🤣🤣 bir çoğumuzun ki böyle 😏 bende emzirme sonrası küçülttürme ve dikleştirme operasyonu yaptıracağım. Paraları hazırla diyorum eşime 😅
Deletedmom_36 Balbocegi gercektenmi arasrirdinizmi hangi hastanede ne kadara yaptiricaksiniz☺️Ben diklestirme yaptirsam bana yeter😁
NagihaninOykusu Balbocegi ay bunu bende istiyorum ya ama şimdi ilk çocuk ikinci de sıkıntı olur mu o operasyon uff kadın olmak ne zor ya 🤦