Brayksek1 ben hem mama hem emzirme şeklinde besliyorum ek gıdada ana öğünüm her zaman anne sütü oldu mamayı sadece akşam uykusuna yatmadan 8 de veriyorum.6aya yeni girdik ama doktorum bize erken başlattı.
bi kere em başta 3 gün kuralı uygulanıyor biz yoğurtla başladık çünkü ilk meyve ile başlayınca sebze yemiyor bebek.
*İlk gün bir tatlı kaşığı yoğurt tattırdım sonra tüm öğün anne sütü Yada mama.
*ikimci gün iki tatlı kasığı yoğurt
*üçüncü gün bir yemek kaşığı yoğurt verdim .
baktım alerji yapmadı Yoğurt cepte en fazla bir çay Bardağı verilebilir.
yoğurttan sonra kabak denedim aynı kuralla ama kabagı verirken biraz yoğurt verebilirsiniz.Böyle böyle tek tek alerjen yapmıyorsa ilerki günlerde kabak,havuç ,patates püre yapıp verdim ..
ama ben biraz acele ettiğim için üç gün kuralını sadece bazı besinlerde kullandım suan seviyorsa veriyorum zaten bebek çok yemiyor yese de emmek istiyor hep.
ben suan sabah yarım yumurta sarısı,biraz peynir,salatalık,ekmek hepsini ezip iki yemek kaşığı miktarında veriyorum sonra bir saat geçtikten sonra uyuyacağı zaman emerek uyudugu için hep anne sütü alıyor.uyandıktan sonra eğer az uyuduysa bekliyorum çok uyuduysa hemen o an hangi püre yada çorba varsa veririm.öğleden sonra yoğurt,akşam üzeri de meyve veririm .
bebeğim 2,5 -3saat aç kalabiliyor ona göre ortasında veriyorum ek gıdayı.kusura bakmayın biraz karışık anlattım inşallah faydası olmuştur .ben doktoruma göre yaptım bide bebeğim kilo alımı önce olduğu için ben çok aşırı veremiyorum herseyi zaten kendi de çok yemiyor anne sütü ve mama aldıgı için cok