Ravzam30 Kızlar ben wakikiden ürün siparişi ettim kargoya geldi şuan şubede ama almaktan vazgeçtim geri gönderme gibi bir durumum varmı
Saripapatyaannesi34 Ravzam30 şubeyi arayın ben teslim almayacağım deyin geri gönderirler online ekibe iadenizi yaparlar ki zaten 3 gün içinde almazsanız geri gidiyor diye biliyorum ama siz yinede arayın