Snm26 Merhaba hanımlar suni sancılı normal Doğum sonrası yattığımda bel kemiğimde agrı oluyor uzun süre sırtüstü yüzüstü yattığımda ortaya çıkıyor ben suni sancıyla doğuma bağlıyorum çünkü öncesinde böyle bişey yaşamadım merak ediyorum benim gibi olan var mı ya da suni sancının sonrasında annede görülen yan etkilerini bilen ?
Milamoms Snm26 bende 10 saatlik suni sancidan sonra sezeryana alindim bebegimi en fazla 5 dakika tutabiliyorum belim hemen agriyo
Jigglypuff Snm26 suni sancı dediğimiz şey doğum sırasında salgılanan hormonun dışarıdan verilmesi bel ağrısı yapmaz hamilelikte alınan kilolar, doğum sonrası kalan kilolar, epidural, spinal anestezi ağrı yapabilir
Ate2020 Snm26 bende suni sancı aldım yaklaşık 5 saat sonrasında kendi sancılarımla 5 saat daha çekip normal doğum yaptım. Ama bel ağrısı vs yaşamadım doğum sonrası. Üstte arkadaşın belirttiği gibi alınan fazla kilolar yada epidural, spinal anestezi sonrası bel ağrıSı yaşayanları duydum ama.
Mukaddes34 Snm26 bacım ben 12 saat sancı sonrası doğum yaptım baya da kilo verdim ama bebeğimi uzun süre kucağımda taşıyamıyorum belim çok ağrıyor sırt üstü yatmazsam uyuyamıyorum 10 ay 26 günlük oğlum var
Snm26 Mukaddes34 ben de 10 saat boyunca cektim suni sancıyı bebeğimi taşırken değil de gece yatarken fenaa
Cascas19 Kızlar ne diyorsunuz siz 😄 33 saat suni sancı çektim 😄 canım sende ki psikolojik olabilir doğumdan sonra bir süre bende de olmuştu ama sonra geçti. Kaç ay oldu bilmiyorum doğum yapaım benim 1 ayda falan geçmişti istersen gene de bir görün Dr a. 🌼 Snm26
Ozlemooo Snm26 3,5 ay önce 6 saat sunisancı sonra epidural sonra sezeryana alındım (suyum gece 2 de geldi ben 19:35 de doğum yaptım) çok şükür iç dikişler sadece karnımın üzerine yattığmda az bi hissediliyor onun dışında bir sorun yaşamıyorum🙏🏼 Geçmiş olsun
Deletedmom348 Snm26 epidural in var bunda eminim ama suni sancı bende aldım. Ondan olacağını sanmıyorum
premsesannesi49 Snm26 canım 8.5 saat suni sancı sonrası normal doğum yaptım ön sağ kaburgamda ağrı var henüz 5 gün oldu doğum yapalı sanırım karnıma yapılan bastırma sonrası oluştu
demetdemircioglu 2 suni sancili doğumum var ama 2sindede bel ağrisi vs yaşamadim. Tek yaşadiğim yan etki ilk doğumumda gözlerim bulaniklasmisti bikac dk göremedim o kadar
cavrosay6 Snm26 Bence suni sanciyla alakasi yok canm.Ben 2 dogum yaptim.ilk dogumumdan kaldi bel ağrisi.önceden hiç yoktu.Bazen eyilemiyorm bile o derece ağriyo.
My_LiFee Snm26 suni sanciyla alakası yok canm bn iki tane üst üste doğum yaptım kızımda suni sanciyla oğlumda suni sancısız yaptım ikisinde de var bel ağrısı hala da var normal doğum olduğu için normal ağrıması çocuk doğarken o kemikler ne hale geliyor kolay mı düzelmesi
Jigglypuff Snm26 hem kilo almak hem emzirme pozisyonundaki yanlışlar hem de bebeği taşımak annelerin üstünde çooook yük var 😊
Mukaddes34 Snm26 bacım aslında vücut yapımda da değişim oldu önce ki gibi tam dik duramıyorum fizik tedaviye gitmeyi düşünüyorum Dr suni sancı sonrası bu tarz şeyler olabilir dedi
sehribannn Snm26 belki ondandır diyecektim çünkü bende suni sancıyla doğum yaptım ama hiç bel ağrım vs. Yok