Aylardır kendi beşiğinde uyuyor yanımızda uyumuyor normalde. Sadece akşam yanına uzanıp uyutuyorum sonra beşiğine bırakıyorum uyuyor uyansada kendisi ilgilenmeyince dalıyor uykuya. Ama 5 gündür bizle yatıyor. Beşiğine koyamıyorum hemen uyanıyor. Koyarken uyanmasa bile sonrada uyanıp beni al diye çok ağlıyor. Bu geçiş birden neden oldu acaba. 15 aylık. Gündüz uykuları uzunlaştı onun etkisi var mıdır. akşam geçte yatsa sabah 6-6 buçuk gibi kalkıyor. Var mıdır yaşayan