Berbesser manisa ufak ama aşırı güzel bir şehir , İzmir’e 20 dk olması mükemmel , hem küçük şehir avantajlarından yararlanıp hemde büyük şehire aşırı kısa bir mesafede olması mükemmel , yerleşim yeri olarak da ben yeni yerleşim yerinde sanayiye yakın yerde oturuyordum çokgüzel ve çok sakin , siz sorun ben yanıtlayayım başka ne diyeceğimi bilemedim