Momyyyy canım bizimde anne sütü sarılığı idi 2. Ayımıza girince çok emmeye başlado iki üç gün 45 dakka bol bol emdiği oluyordu tabi çokça da işedi o zaman geçti bizim. Şimdi 2 ay 22 günlüğüz emmeleri gene azaldı. Bazen reddediyor memeyi ama çok şükür sarılığımız geçti. Tek çaresi bol bol emzirmek.