Merhaba arkadaşlar. Bir haftadır bebeğim yeşil ve kokulu kaka yapıyor. Bazı yerlerde ön sütü çok fazla aldığını okudum fakat emzirmeye başladığım zaman 45 dakikadan aşağı sürmüyor. 2 memeyi de emziriyorum genelde. Bebeğim 3,5 aylık bu arada. Sebebini bilen varmı?