Arkadaşlar meraba tansiyon problemim nedeniyle ilaç kullanmak zorundayım 3 aylık bebeğimi emziriyorum. Bir miktar süte geçtiğini söylediler. Hem kardiyolog hem de çocuk doktorum kullan dediler.ısrarla eğer gerekirse emzirmeyi bırakıyım bebeğime zararı olacaksa dedim ama emzirmeyi bırakma dediler.net bi şekilde zararı olmazda demediler.çok üzülüyorum bugün itibariyle ilaca başladım.ilaç C kategorisinde aynı durumu yaşayan anneler var mı