Ysmn_dmrci58 Kızım 8 aylık ve halen sacları uzamadı. Herkes erkek sanıyor 😀 sizler uzatmak için biseyler yaptınız mi acaba? 2 kere falan badem yağı sürdüm ama
Purple13 Ysmn_dmrci58 bizide erkek sanıyorlar hele birde mutsuz bir anına denk geldiler mi sinirli bakıyor tam erkek🤣 çok gür ama uzun değil
My_LiFee Ysmn_dmrci58 benim kızım da öyleydi cnm merak etme kendiliğinden uzuyor kizimki şuan uzamış kıvır kıvır darısı başınıza 😍
Bsrpnr Ysmn_dmrci58 benimde öyle 😔halil sezai gibi sadece tepesi uzadı😂😂 Tatlı badem yağı sürüyorum arada ama inşallah uzar
23201060 Ysmn_dmrci58 yalnız değilsiniz 😁 benim kızımda 9 aylık oldu yanlar çok kısa en tepede 5 cm faln 😁😁 zaten babaya benziyo erkek tipi var
Ysmn_dmrci58 My_LiFee ayy inş saçlarını bağlamayı o kadar çok istiyorum ki. Kimisi kazittir sıfıra vur diyor ama zaten sıfır hibi 😀
My_LiFee Ysmn_dmrci58 yok yapma sakın bana da dediler ama yapmadım iyiki yapmamışim ipek gibi saçları var kızımın
Kuzey-41 Ysmn_dmrci58 1 yaşından önce saç kesilmesini önermiyorlar bende bi ara sıfıra vurdurayim dedim ama vazgectim sonra
Aselinaannesi Ysmn_dmrci58 aman bacım sakin badem yağı kullanma benim kızım da 9 aylik olmasına rağmen saç yoktu badem yağı kullandım 😏😏 kızım şimdi 6 yaşında bi saç maşallah 🤣🤣 valla bahşedemiyorum taramakta zorluk çekiyorum inan ana okuluna giderken 1 saatimi alırdı saçı
Eylullmomss Badem yağı kullandım bi ara etkisi oldu erkek gibiydi şimdi minik tokalar takıyorum ne tatlı oluyolar bence badem yağı kullanın 😊
Aselbuk 1 buccuk yasinda cok ince telli dalgsli kut gibi duruyo ama yikaninca omuzlarinda 13 ayliga kadar bizzimde yoktu suan var ama ince ve sari oldugu icin biraz erkege hala benzetten oluyo eskiden tam erkek gibiydi