Gocmen benimki de 23 gün kaldı biberona alışmıştı. Eve geldiğimizde önce hep meme sonra biberon verdim. Önceleri 1 dk ağzında tutmuyordu Memeyi cok zorlanıyordum Silikon uç falan da ise yaramadı. Kilosu biraz normallesince 3 e yaklaşınca memenin üzerinden sütü döküp cok cok emmesini sağladım. Emzirme destek sisteminden yararlandım ve parmakla besleme yaptım. Emme refleksi güçlendikçe kilo da aldıkça memeyi daha uzun tutmaya başladı. Sonra bi gün süt sagmayi bıraktım tamamen her istediğinde memede tutmaya başladım bir hafta sonra kilo almıştı😊 o zaman da kesin olarak süt sağmaya veda ettim. Simdi kro 9 buçuk olmak üzere