gamzela kuru olduğu icin daha cok şekerli aslında. Su gidiyor şeker kalıyor. Dut cok şekerlidir, hatta diyet yapanlara falan önerilmez. Ben şekerin gaza bir fayda sağladığını düşünmüyorum hatta bagirsak florasını bozuyor. Bebeklerin beslenmede ilk bin günü tüm hayatını etkiliyor, dikkat etmekte fayda var🔆