EzgiDuru
[bilinmeyen] ne kadar oldu dogum yapali
EzgiDuru
[bilinmeyen] korse taktin mi canm .
Benmde gobegim var 14 gun oldu catlaklar var kotu gorunuyo toparlanmicak gibi ama bakalim
Denizada
[bilinmeyen] çatlaklar ne yazıkki kalıcak benimde öyle ama kiloyu hareketliysen verebilirsin bebeğinle spor yapmayı denedin mi hem eğlenceli olur 4.5 aylıksa bebişin :)
Ozgan
[bilinmeyen] benim de 2.5 ay oldu Doğum yapalı 3 gün önce yamuna korse aldım 4 cm inceldi bile bir ayda 10 cm diyorlarlar eğer etkisini görürsem buradan yazarım Bende sezeryan ile yaptım
Denizada
[bilinmeyen] ekmek yiyorsan ekmeği kesebilirsin çok kilo aldırıyo ama ille diyet diyorsan dediğin gibi 6 aydan sonra ek gıdaya geçince yap bence mekik çekmek çok eğlenceli :)))
EzgiDuru
[bilinmeyen] verirsin canm kafana takma moral cok onemli
baloglaninannesi
[bilinmeyen] bende sezeryan ile dogum yaptim 2 aylık bebeğim kilolarim gitti kendiliğinden normalde kendimde kiloluyum ama dogum kilolarim gitti ancaaakk sarkmış burusmus çatlak bi gobegim var korse taktım ama medikalden aldirmisti doktorum şimdi artık kaliteli düzgün bi korse alicam ise yarar mi bilmiyorum ancak aynı psikolojideyim çok kötü gorunuyorum
Huru
2 haftadır bende normal doğum yaptım. Bendede aynı durum göbek kaldı. korse kullanıyorum 2-3 gündür.göbek gidicekmi bilmiyorum😬
Sevcanahmet
5 ay oldu dogum yapalı çatlak sarkma bende de var ve düzelmedi kilo da olunca
Cansu10
[bilinmeyen] benimde 15 gün oldu Doğum yapalı 15 kilo almıştım sadece 2kilo fazlalık var korse kullanıyorum sanırım bünye ile alakalı ama sizinki de gider zamanla takılmayın 😊
Sevcanahmet
[bilinmeyen] bende aynı sekildeyim zayıflama ilacı kullanıyorum biraz verdim kilo 7 kilo gitti inşallah biraz daha verirsem birazda olsa düzene girer vücudum
Esrasuleymanoglu
[bilinmeyen] aynı beni anlatmışsın canım😃😃😃Bu kadar olur,napicam bilmiyorum çok iştahım arttı😒
Ozgan
[bilinmeyen] evet şuan memnunum ama henüz 3 gün oldu