Arkadaşlar merhaba bebekten sonra işlere yetişemez oldum. Eve temizlik için yardımcı bir abla çağırmayı düşünüyorum. Daha önce annem hiç almadı, ben de almadım, çevremden kimse de almadı. O yüzden nasıl oluyor bilmiyorum. Evine yardımcı olanlar yazabilirse tecrübelerini çok sevinirim. Ayda bir alayım diyorum ilk aşamada. Evim 2 oda bir salon küçük bir ev. Yeter mi sizce? Bir de nasıl oluyor, başında mi bekliyorsunuz kadının? Şimdi bebek olduğu için her an nasıl başında olacağım bilmiyorum. Bir de şeyi merak ediyorum ne yapması gerektiğini siz mi söylüyorsunuz, acaba böyle dolapların içlerine falan da girip temizleyip düzenliyor mu?