Gurbettebianne [bilinmeyen] sütün yetiyorsa verme canım bence . İlerde zaten takviye yaparsın daha çok küçük çünki
Alpella [bilinmeyen] maşallah canım. Boyu nasıl? Doktor ne dedi mama konusunda? Tek meme yeterli oluyor muymuş?
Alpella [bilinmeyen] ay aynı benimki de öyle yaa. Ben doymadığını düşünüp mama veriyorum günde 1 en fazla 2 kere fln 😔 bizim de pazartesi aşımız ve kontrolümüz var. İnşallah güzel kilo almıştır. 3550 doğmuştu 🤷♀️
MerveAkbs SahinE kafana hiç bişey takma herkes sütle büyümüyor ben de mamayla büyümüşüm şimdi de çocuğuma veriyorum gelmeyince yapacak bişey yok. En güzel zamanlarımız şimdi onu da kendimizi heba ederek geçirmeyelim herşeyin tadını çıkartalım.