Merhaba, pazar günü getir’den alışveriş yapmıştım yumurtalarin uzeri küf lekesi gibi lekeliydi hep eşimle baktık bişey yok görünüyordu hafta içi kızım 6 ay 10 gunluk ek gida yiyor sabah haslayip sarisini yediriyorum 1 tane de ben yiyorum. Dün de haşladım sarisini aldim o sira morluk vardi dedim heralde ben çok tuttum suda orasi zaten kendinden ayrildi yumurtadan sariyi alirken. bugün sabah eşime kahvalti hazirlarken yagda kiriyordum kirdim bi baktim içi 4 tanesininde kuf gibi yumurtada düşmüyor icinden bozuk yani çok kötü. Dün bebeğime yedirmiş oldum çokta kustu başka bişey farketmedim zehirlenmw falan olur mu ne yapmaliyim kizimde bisey yok şuan ateşi ishali kusmasi herhangi biseyi