prensesannesi4 Cigdem27 canım valla hatırlamıyorum ödeme işlemleriyle babam ilgileniyordu 7 sene oldu 😊
Milamoms Cigdem27 kuzenim oldu kornea nakli ilk yıl sıkı takip sonra her 6 ayda bir kontrol var yani 2 yılın hastane yollarında geçiyor
Seker12345x Arkadaşlar bugün bu teşhisi aldım ne yapmam lazım 26 yaşındayım ilk defa duydum 5.50 göz numaram normalde lens kullanıyorum gözlük mü kullanmalıyım lense devam mı Işın tedavisi almam gerekirmiş yardımcı olabilecek var mı
Minikecrem Seker12345x Işın tedavisi olmazsanız kornea gittikçe incelebilir tedaviyle durduruluyor işte ama görme de düzelme olmuyor tabi… kullandığınız kontak lens mi ?