Deletedmom310 Kızım 6 aylık oldu yeni gece çok sık uyandı. Şuan da hapşırıyor öksürüyor ateşine baktım 37 üşüttü mü acaba ne olabilir kızlar hastaneye gitmeli miyim biraz daha takip ediyim mı evde korkmaya başladım
Hohomoromu Deletedmom310 üşüttü belki çok geçmiş olsun gün içerisinde takip edin gecmezse gec olmadn götürün bende ilerlemesn
hhtce Deletedmom310 Üşütmüştür 1 hafta önce benim oğlum da öyleydi burun akıntısı öksürük vardı ama ateş olmadı. Kendi kendine geçti kontrole götürürken klima çarptı arabada diye düşündüm ben tabi bu virüs döneminde her şey geliyo insanın aklına ama üşütmüştür sizinki de terlediyse falan
babyboymom Deletedmom310 korkmayın. Benim.oglum geçen hafya 3 gün ateşli durdu burnu aktı ilk.gun ateşi düşmedi. Calpol ve fitil dönüşümlü verdim.3 Gün geçmezse öyle gidin..ilk.uc gün atlatıyor lar nezleyi.