Kocayanakannesi kızım hep mama aldığı için 4 ayda geçmiştik 5500 kiloydu oğlumda mama aldığı için 4 ayda geçtim ama o 8400 kiloydu tadımlık veriyordum sadece oğluma kilosu iyi diye ama kızıma 2 hafta tadımlık verip sonra öğün olarak verdim kilosu az diye çok şükür 1 yaşa kadar kilosu toparlanmisti ay ne zordu ya aklıma geldi şimdi 3 yaşında ne çekmişim 😔