Kızlar bebegim 4 aylik doğduğundan hiç yaşamadığımız sorunu yaşiyoruz son 1 haftadir her sabah 6 6 bucukdan 9 a kadar 10 15 dakka araliklarla ağlayarak çığlık atarak uyaniyor sakinleşdirip yatiriyorum yine ayni biraz geciyo yine ağlayarak uyaniyo daha önce hic böyle
birsey olmamişdi meme emip 2 kere yine sorunsuz uykuya daliyordu neden ola bilir lutfen yaşayan bilen yazsın