Elakbr Merhaba, ben dogum yapalı bır ay oldu dogumdan 15 20 gun sonra kanamam azaldı akıntıya donustu bayramdan sonra gerı kanamamaya donustu suan dogum yapalı 32.gunum ama aşırı kanamam var bu normal mi korkuyorum
Elisa2440 Elakbr Geçmiş olsun.Bence bi doktora gitmelisin aşırı kanaman varsa içinde parça falan kalmış olabilir
Kdrs Elakbr evet cok normal benimde öyle oldu hatta bittikten 10 gün sonra tekrar oldu ama normalmiş merak etme geçicek
Zeynepink Elakbr bende doğum yapalı 44gün oldu 32günümde adet oldum be halada oluyorum bende çok korkuyorum acaba normal mi hastaneye haftaya gitçem
Kdrs Elakbr yaklaşık iki ay bu şekilde geçti sonrasında adet düzenine girdim ilk adetlerimde aşırı oldu hatta iki günde 10 paket orkid bitiriydum ama 3. Aydan sonra düzen oturdu çok şükür