Kızlar malum yaz ayı her gece bebeğmi ykıyorm askılı bir zıbın üzerine sadce ince bir tşört yada askılı bişy giydirip yatırıyorm(dus aldğı içn üşümesin dye) oda 29 derece cam hep açık uyuyoruz ama sabaha karşı uyandığımda sırtı su gibi oluyor hasta olur diye korkumdan üzerini değiştiryorm. Bu seferde uykusu bölündü diye basıyor yaygarayı. Sizler nasıl yapıyorsnz? Bana önerilernz varmı bebeğim 8aylık