Cmrmt 19 gün önce sezeryan doğum yaptim. Doğumdan bu zamana kadar küçük tuvaletimin geldiğini (sıkışma hissi) hissetmiyorum. Vajinama batma ile tuvalete gidiyorum ve aslında çok tuvaletimin geldigini mesanemin dolduğunu farkediyorum. Böyle olan var mı? İdrar kaçırma gibi bir problemim yok. Umarım anlatabilmişimdir.
Cmrmt kursadsrkndyg benim ki tam aksi tutuyorum ve tuttugumun farkına varmiyorum 😊 tutamama için kesel egzersizlerini öneriyorlar
Cmrmt busrasahinn benimki sizinkinin tam tersi tutuyorum ve tuttugumun farkında bile değilim. Sıkışma hissim hiç yok ne zaman tuvalete gidiyorum o zaman yap yap bitmiyor diyorum ben ne kadar sıkışmışım.
Fatma_02 Cmrmt canım bende 1 ay önce sezeryanla doğum yaptım basta ağrı bnde de vardı simdi ağrı yok ama idrarımın oldugunu coğu zamn hissetmiyorum sontandan dolayı galiba
-erCansu- Cmrmt canm benimde oyle oldu 1 ay olcak hala daha öyle tuvslete gitmeyi unutuyorum.. acaba hamilelikte baskidan dolayi surekli doluluk hissi vardi oyuzden mi boyle oldu :) bosluk olustu sanki