H-123 3 ayımızı doldurduk hala gaz secimiz var metsil kullandım nurseyharveys geçtim faydası olduğu gibi ama okşar gaz bırakıyorum sürekli karnı sis kıvranıyor kahr oluyorum ne yapabilirim nezaman bitecekmi bu ya
Emir123ali H-123 nurse benim oğluma çok iyi geldi tuvaletede çıkaryor metsil çok kusturuyordu ama oda iyiydi ama nurse geçtim
emirhanecozlem H-123 ben bebeğime nurse kullanmıştım ama sadece gaz damlası tek başına yeterli değildir masaj yapman lazım bol bol. Birde bazı bebekler gazlı olur 6 ay bile süren
mozaik H-123 3.ayın sonuna doğru bitmişti gaz sorunu oģlumun. Kaç damla kullandım tam fayda eden olmadı. Çok gazlıydı. Bazı bebeklere ne yaparsanız yapın çözüm olmuyor. Bir iki hafta daha geçsin azalacaktır mutlaka. Ben artık geçmeyecek herhalde diyordum. 4.ayda rahatlamıştı
Sumeyyelan H-123 aguline kullanmıştım bende çok iyi gelmişti duştan sonra yada normalde sürekli karnını açıp karnına ayaklarına masaj yapar dururdum 4. Ayımızda haz bitti şükür şimdi sorunsuz kendi herşeyi halledebiliyor geçiyor canım zamanla herşey
Emir123ali Altını açın elinizle masj yapın okadar iyi geliyorki bacaklarını karnına doğru itdiryorum çok rahatlıyor
Saremin Nurse harveys damlasını kullanmıştım şindi şurubuna geçtik şurubu bize acayip fayda etti iki dk geçmeden çıkartıyor benim kızımında karnı hep şiş özellikle akşamları doluyor gazla bol bol masaj yap banyo yaptır yağ ile masajla