61Mucizem61 Merhaba iyi geceler arkadaşlar ses dinleme cihazı yada telefona kurulan yazılım programlarından kullanan memnun kalan var mı nerden aldınıZ birde inşallah yardımcı olur biri bana şimdiden teşekkür ediyorum
Filizz66 Ben kullanıyorum görüntü ses cihazı aldım evim iki katlı misafir geldiğinde sesini duyamam diye çok memnunum iyi ki almışım eğer almayı düşünüyorsan görüntülüyü tavsiye ederim
Badetryki Filizz66 onu demiyor arkadas yanlış anlamadıysam😂 sanırım birini kontrol ve takip amaçlı soruyor ☺️☺️
Filizz66 Badetryki 🙄🙄 başkasını neden dinlesin ki bi insan🤕 bende bebekler için olanını soruyor sandım 😂😂😂