Kaan12 canım benim sürekli emmek istemesi bebeğin doğasından kaynaklı aç olduğu anlamına gelmezki,bebeği yorarsın o değil sürekli fazlasını isteyecek zamanla sütün yetmeyecek tamamen mama odaklı olacaksın bence mama ya hiç gerek bile yok inanki 1500kilo almışsa 1200senin sayende olmuştur zatEn çok iyi sütün demekki,mümkün olduğunca memende dursun orda uyusun hatta miniş o yarabbim seni istiyor kokunu istiyor açlıktan değil annesi:)