Prensesannesi111 Kızlar instagram da bu aralar sürekli zayıflatan çayları görüyorum sizce gerçek mi yoksa para tuzagımı 🤔🤔🤔🤔 kullanan oldu mu hiç memnun kalan ? Gerçi ben alacak olsam bağırsaklarım bozulur ölürüm 😂😂😂😂
Seda_123 Prensesannesi111 O çayları kullanıp tıka basa yenmiyor yediklerine dikkat edeceksin yoksa bi faydası olmuyor hemde içlerinde çoğunun sinameki var ve bu zararlı en iyisi diyetisyene gitmek para tuzağı onlar
Mirayinannesi20 Prensesannesi111 ben kullandım faydasını da gördüm hamile kalınca bırakmıştım şimdi yeniden baslicam ins veririm yine. Facebook’ta istersen zayıflamak için özlem üçgül ozleks die
Supermomiscoming Bariz para tuzağı, bide herşeyi geç kim bilir içeriğinde ne var gerçekten zayıflatsa bile kilolu bir beden sağlıksız bir zayıflamadan çok daha iyidir. İlerde kansere bile yol açar bu tarz içecekler
Prensesannesi111 Supermomiscoming yani tabi ki sağlıklı olmaz kilo vermek çok zor sonuçta 🤷🏻♀️ Ama bakıyorum bayanların mesajlarını falan paylaşmışlar aşırı şekilde zayıflayan bile olmuş gerçi sağlıksız olup hastalanmaktansa kilolu kalmak daha iyi
Prensesannesi111 Elfida-10 hangisini ? Peki daha sonra karın agrısı vs çok yaşadınız mı ? Kiloları aldınız mı diyeceğim ama hamilelik olunca ister istemez alınıyor
Elfida-10 Prensesannesi111 X-ir tea 🧚🏻♂️ Hiç yaşamadım iki Kavanoz bitirdim. Düğünden sonrasını söylim almadım canım
Seda_123 Makbuss Sinameki tuvalete çıkartıyor hemde ishal gibi oluyorsun vücud sinamekiye alıştığı için onsuz tuvalete çıkamıyorsun alışkanlık haline geliyor
Mirayinannesi20 Prensesannesi111 zayıflamak için ozlem üçgül die girersen görürsün canm Facebook’ta ozleks cay